Μα, φυσικά και γίνονται όλα για το καλό του καταναλωτικού κοινού! Τι νομίζατε; Ότι ζούμε στη ζούγκλα;
Τελικά, οι κούκλες με τα ωραία ρούχα και τα αξεσουάρ, δεν είναι τόσο... αθώες όσο φαίνονται!
Πρωτοπόρος κι εδώ η Benetton. Έστησε τα βιονικά μανεκέν στις βιτρίνες της και τα χρησιμοποιεί για να συλλέξει δεδομένα σχετικά με τους πελάτες της, όπως φυλή, ηλικία και φύλο.
Κάθε "βιονικό" μανεκέν κοστίζει περίπου 5.000 δολάρια, σύμφωνα με την New York Daily News.
Χρησιμοποιώντας μια ενσωματωμένη στο μάτι, κάμερα, το "βιονικό" μανεκέν "κατασκοπεύει" τους ανυποψίαστους περαστικούς που κοιτούν τη βιτρίνα.
Παρότι αρκετοί καταναλωτές "αγκάλιασαν" τη νέα τεχνολογία, υπάρχουν άλλοι που εκφράζουν φόβους για παραβίαση των προσωπικών δεδομένων του κοινού.
Μέχρι στιγμής, οι "κούκλες - κατάσκοποι" κοσμούν τις βιτρίνες εμπορικών μαγαζιών στις Ηνωμένες Πολιτείες, καθώς και σε τρεις χώρες της Ευρώπης.
Πηγή: secnews.gr
Please
LIKE
and
SHARE,
Thank you!
0 σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου